Det kan du få på adressen


Der er allerede et aktivt abonnement på den valgte adresse.

Du kan derfor se de tilgængelige tjenester og priser, men ikke foretage en onlinebestilling.

Bor du på adressen, eller flytter du snart ind?

Er du for nyligt flyttet ind på adressen, kan det skyldes, at den tidligere beboer endnu ikke har gjort os opmærksom på, at han/hun er fraflyttet.

Bor du i en bolig, hvor der altid er adgang til en standardhastighed, kan du her se de hastigheder du har mulighed for at opgradere til, samt øvrige produkter.

Onlinebestilling kan ikke foretages - ring til os på 69 12 12 12 og bestil via telefonen.

Har du allerede tilmeldt dig, skal du logge på Selvbetjening for at administrere dit abonnement.



For abonnementerne "Fri fastnet" og "Fastnet fri tale" gælder, at samtaler indtil 59 minutters varighed er til kr. 0,00 som en del af abonnementet - fortsætter samtalen ud over de 59 minutter, takseres der herefter til samme minuttakster som "Fastnet". Samtaler til andre fastnet indenfor foreningen er til 0,00 kr. mellem Dansk Kabel TV telefoni-kunder. Opkald til 90-, særtjeneste- og servicenumre er ikke indeholdt i Fri Fastnet.

Med i teleabonnementer medfølger automatisk: Banke-på, Vis nummer, Viderestilling og Voicemail.



Dansk Kabel TV A/S · CVR 17981684 · Teglholmsgade 1 · 0900 København C · Tlf. 69 12 12 12 · ks@danskkabeltv.dk

Der er allerede en aktiv kunde på adressen - er du tilflyttet for nyligt?

Er du lige flyttet ind, eller på vej til det?

Du kan desværre ikke bestille online, da der allerede findes en aktiv kunde på den valgte adresse.

Du kan dog ringe til os, så vi sammen kan afklare hvordan vi får dig oprettet.