Gør hverdagen lettere
Tegner din boligforening en serviceaftale med Dansk Kabel TV, får I en større sikkerhed for et velfungerende netværk. I er sikre på, at der kommer hjælp, hvis uheldet er ude - Dansk Kabel TV har egne kørende teknikere, med lokalt kendskab til de enkelte bolignet.
Som Foreningernes Ven ser vi det samtidigt som en vigtig opgave at rådgive foreningen i forhold til, hvordan I opretholder et stabilt netværk, der kan imødekomme fremtidens krav. I sidste ende handler det om en god oplevelse for beboerne.
Alle serviceaftaler tegnes individuelt, så I får den ordning, I har behov for - hverken mere eller mindre.
Hjælp til den daglige administration
Har I brug for hjælp til administration i forbindelse med jeres aftale, hjælper vi gerne. Vi kan bla. administrere budgetter og regnskaber, indberette til Copydan, betale leverandører og meget andet.
Gå videre til vores online foreningsadministration:
Det skal være nemt at komme online
..og det skal være nemt, at få hjælp. Vi ved, at ejendommens beboere i gennemsnit har brug for hjælp 2 gange om året. Derfor er vi parate til at hjælpe, alle ugens dage.
Vores service går meget længere end til stikket i væggen. Derfor vejleder vi f.eks. beboerne i, hvordan de opsætter deres mail, hvordan de placerer deres router optimalt og hvordan de får mest ud af bredbåndet. Vi går langt for at give jeres beboere den hjælp, de har behov for.
Vi holder åbent når beboerne har fri - derfor kan man ringe til vores kundeservice på 69 12 12 12 hele ugen, 362 dage om året.
Eksisterende forening: Få tilsendt velkomstbrochurer
Vores velkomstbrochure er god at uddele til nye beboere, for at hjælpe dem godt i gang med deres bredbånd i det nye hjem.
Udfyld formularen, så sender vi en stak brochurer til jeres forening.
Ja tak, send os velkomstbrochurer:
